Fågelperspektiv

Alla inlägg den 30 december 2007

Av Margus - 30 december 2007 23:55

Näsdukar över hela huset, över bord och bänkar... var jag går. Min "röda mule" rinner oupphörligt och jag är tämligen trött på detta. Vet inte hur många gånger på raken jag nös vid byte för marsvinen... Suck.

Skriver nu halv ett på natten, efter två tv-program. Dels om Strindberg "Ett djefla lif", en märklig man som brann i alla ändar. Tyckte särskilt mycket om metaforen om honom som någon sa, att "varje gång han rasade drog med sig de grenar han höll sig i nerför branten, för att väl därnere utnyttja dem till en ny eld."  Är fascinerad av människor som brinner, känner väl en viss frändskap, själv brinner jag dock inte numera... går mer på sparlåga.

Sen såg vi Jane Eyre, som vi sett förut men ändå trollbinds av.

Därpå var det verkligen hög tid för räkningsbetalning, vilket liksom gör "gott-ont" varje gång.


Pappa har blivit inspekterad av läkare och ordinerats datortomografi-röntgen eftersom värk i höft och ljumske kvarstår.  Dystert men ännu ovisst.

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Skapa flashcards