Fågelperspektiv

Alla inlägg den 11 november 2007

Av Margus - 11 november 2007 21:28

Det här är ju inte klokt... Tycker inte om ofrivilliga tomrum i bloggen. Skulle skrivit några tankar om bloggning just här i sena kvällen, men mitt bredband stängdes plötsligt av (underhåll...?). Sånt gillar jag inte, men jag gitte inte vänta ut tekniken. Var för trött. Så nu fyller jag detta tomrum, men mina idéer är som bortblåsta av en IT-vind.

Har inte promenerat på ett par dagar (fy och usch...) men under en flyttning rör man på sig tillräckligt ändå. Vikten ligger "steady" på 74,5 kg (ready, steady, go man go....).

Och hundarna som fått vara så mycket ensamma... fick idag vara med i pappas nya lägenhet och uppförde sig exemplariskt. Vi kom och gick och ingen ägnade sig åt dem, men de var glada ändå. Pussgurkorna.

Och Väninnan utnämnes härmed till Årets Ängel! Hon erjöd sig hjälpa till och hamnade som "vanligt" i diskbaljan... Så fina och blanka har pappas besticklådor inte varit på länge och därmed sparades såå mycket arbete för Husbonden och mig. Vet precis vad den insatsen är värd!

Se... det gick ju utmärkt att fylla tomrummet. Den som gör en resa har alltid något att berätta!

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards