Fågelperspektiv

Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Margus - 10 oktober 2007 22:36

Onsdagen blev rätt trist. Tandläkarresan tog halva dagen (jag somnade inte), magen krånglade och övrig planering föll aldrig på plats.

Provade idag modeller av mina blivande tänder - i vax. Dom går grundligt till väga får man säga. Bissarna passade förträffligt. Fantastiskt att se alla dessa små skruvar som används. Det är ju rena urmakarjobbet. Nedräkningen har börjat; bara EN provning kvar... sen får jag dom den 6 november. Det blir en häftig reseräkning att lämna till landstinget då.

---

Fåglarna har klarat avmaskningen, dag två. I morgon väntar friheten igen. Det där giftet kan inte smaka gott... Gissa om jag laddat med godsaker.

---

Mera gift... i morgon kommer Anticimex med påfyllning inför vintern.

---

Och pappa ringde med glädjebudet att han får sin lägenhet tidigare än beräknat. Kanske redan 1 november. Hoppsan, det är nästan föör snart. Men kul förstås.


Nä nu väntar bingen. Vi ska upp i ottan. Zzzzzzz

Av Margus - 10 oktober 2007 22:20


Bläddrade lite bland gamla bilder och hittade sparade sådana av mina oljemålningar från anno dazumal. Tyckte det kunde vara roligt att lägga ut dem i bloggen. Jag var aktiv med denna hobby 1975 till 1980.

Färgerna i farfars målarlåda har nog torkat nu, så om jag vill fortsätta måste det nog köpas nya färger. Inte aktuellt för dagen.

 

Hamnmotiv från Göteborg. Nu finns väl inga sådana kranar kvar.

Västgötaspetsarna Icko och min gamla Jackie (t.h.)

 

Fiskebäck, Göteborg

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards