Fågelperspektiv

Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Margus - 5 oktober 2007 22:24

Tittade på Lilla Melodifestivalen i kväll. Duktiga ungar som skrivit egna låtar! Gladdes åt att många kom från mitt Västsverige, men det är  pinsamt att alla ungar ska tvingas sitta och säga ”Jag vinner självklart, för jag är så bra på det och det…” Dom är ju inte så dumma att dom tror på det själva. Ytliga floskler. Progammet hade vunnit på att låta det som var bra stå för sig självt. Det räcker väl att njuta av duktiga ungar som dom är.

Av Margus - 5 oktober 2007 22:22

Har ett svagt minne av att jag som hastigast sett en kommentar i min blogg, som sedan aldrig blev publicerad. Ett  misstag i så fall!

Antingen var jag så trött att jag tryckte på fel knapp eller så krånglade tekniken. Om någon har sakat sin kommentar är detta den enkla förklaringen.

Av Margus - 5 oktober 2007 21:56

Nu ska vi se om det går att blogga störningsfritt idag. Det har verkligen varit problematiskt i flera dagar nu. Har kämpat med mina egna inlägg i timvis, och har sen varit alldeles slut av detta. Har hört att många andra också har liknande problem. Man kan bara hoppas att lösning är på väg...

---

Har varit på ny långresa till tandteknikern idag. Ensam! Klarade resan utan att somna! Startade tidigt. Hann precis väcka fåglarna och utfodra före avfärd. Och hann precis se höken (!) jaga vildfåglar på garageplan och sitta här i en stor asp. Hungrig! Huuu... det avgjorde saken...!!! Vågade inte släppa ut fåglarna när ingen var på benen häromkring. De fick vara kvar inne tills Husbonden vaknade.


Nu är det bara en månad kvar tills jag får mina tänder. Tog avtryck idag och sen blir det några provningar till. Ska bli skönt att bli sig själv igen. Med lånta fjädrar, he he.


I morgon stundar BOMÄSSA i Byhålan. Diskussioner pågår om ett förslag med Byhålans första höghus på nio våningar! Övriga byggnader i samhället har endast två våningar. Dit ska vi förstås och titta på förslagen.

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards