Fågelperspektiv

Alla inlägg den 9 december 2008

Av Margus - 9 december 2008 23:59

Först av allt vill jag tacka för den award bloggen fått från Erika med motiveringen:

"Bloggen har innehåll, läsvärt med blandning av humor och djup. Det är också bloggare som jag alltid återvänder till".

Tusen tack Erika, jättegulligt, sådant värmer - framför allt i dagar som dessa.

----- 

Tyvärr orkar jag just nu inte leta fram ytterligare sju bloggar att dela den vidare till, så som villkoret var sagt. För övrigt vet jag minst tjugo bloggar som kunde vara värda en utmärkelse. Sånt hinner jag inte med ens i normala fall och nu är verkligen fel tid. Ska förklara…


Lilla Huset tycks vara utsatt för bedrägeri och de senaste dagarna har inte varit andra lika. Lilla Huset har nämligen köpt ett kassaskåp som numera går under namnet "f-nskåpet" och som det nu ser ut riskerar vi att få betala detta två gånger. Sådana skåp är dyra som de är, så Lilla Huset mår för närvarande mycket illa. Nu är även goda råd dyra.


Bedragaren in spe är på semester och allt har gått i stå innan vi får klarhet i vad som sker. Mail har skickats, rekommenderade brev med mottagningsbevis likaså, krav har bestridits, vänner har satts på spåren och ingen vet hur detta slutar. Själv har jag gått på luft i fyra dagar, dvs. matlusten är borta och hjärtat går på högvarv.


Detaljer kan vi återkomma till när saker och ting klarnar. Vaknade just nu efter felaktig sovställning i tv-soffan med huvudvärk och ömhet både här och där. Höll på att slå ihjäl mig på farstutrappan i natthalkan innan Husbonden spred ut fågelsand (skitbra) därstädes. Fantasin för blogginlägg är som bortblåst. Undra på det... just nu överträffas denna av verkligheten så det räcker.

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards