Fågelperspektiv

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Margus - 22 december 2010 13:12

Nu jädrar i min låda... nu står glädjen högt i tak i Lilla Huset. ÄÄÄÄNTLIIIGEEEN! Nu har filmäventyret börjat. Första filmen från Panasonic-kameran är utlagd på You Tube och nu även i bloggen. Det är en underbar sekvens av våra lessons när de frossar i rönnbär. Gissa om jag längtat att få ta hand om den här godbiten.


Efter ett drygt års utbrändhetsvåndor och någon månads extra kval efter ett första samtal med supporten (Panasonic), vilken målade upp STORA problem, finner jag att det var lätt som en plätt - easy piecy japanese - och VAR fanns det "beryktade problemet"...

Nu har jag klippt och redigerat filmsnutten (med det 'besvärliga' formatet AVCHD) i Windows Movie Maker på en halvtimme (skulle inte gå alls), sparat ner den färdiga filmen till datorn på fyra minuter (mot 'utlovade' timmar) samt laddat upp den till You Tube på 20 minuter. What's the problem? What's the big fuzz?

Drömmen lever. Som en kommentar sa: det är julklapp nog.

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards