Fågelperspektiv

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Margus - 19 december 2010 20:47

Jösses, ser att jag inte skrivit nåt i bloggen på flera dar. Någon slags håglöshet har visst slagit rot. Oro över Ulriks åldringsbesvär har nog sin del. Vi avvaktar nu morgondagens blodprov hos veterinären för att kolla njurfunktionen. I övrigt händer inget speciellt i Lilla Huset, annat än att det snöar och snöar... och snöar. Vilket också tages om hand.

Ska inte utlysa nån bloggsemester ännu, inläggen får komma som de kommer. Julstämningen vägrar att taga sin boning inom mig. Ju mer det tindrar och blinkar i tv när man försöker haussa upp stämningen, desto avigare blir jag över denna verklighetsflykt in i sagans värld.

Humöret försämras i samma takt som regeringen och kapitalismen försämrar samhället och skulle jag skriva om allt det blir det bara gnäll i parti och minut. Så jag avstår. Kom plötsligt att tänka på Cornelis' Hopplös Blues.

Ha det gott därute, vänner.

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards