Fågelperspektiv

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Margus - 9 december 2010 23:59

Fattar inte varför man ger sig in i det... men nu är det gjort. Har just loggat ut från Pinnacles amerikanska sida (finns ingen annan), luskat ut hur jag ska nå supporten (länkats runt i en ond cirkel), hittat en chatt där jag ska få svar inom 48 timmar... hej och hå... PÅ TEKNISK ENGELSKA!

Voffo gör man på dette viset? Ren desperation. Kunden ska göra jobbet själv numera. Den ena svenska supporen jag skrev till har svarat: "troligtvis går det men ring Pinnacle"...!!!

RINGA TILL AMERIKA???? E' dom go'a eller? Skriva går an, använder Googles översättning. Språket kan bli lite kryckigt då men är bättre än inget. Men ringa... ha, ha, ha...

Den andra supporten har inte svarat än, och snart är det ny helg. Nä, nu vill jag veta vilken programvara som passar vår videokamera. Ärendet måste röra på sig.


För övrigt är jag helslut efter gårdagens övningar. Efter lunch gick 'rullgardinen' ner och något val fanns icke. TV-soffan hittar jag till i dvala numera. Efter total knockout tar det några timmar att vakna till men då har rullgardinen dragits ner på utsidan. Korta dagar.

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards