Fågelperspektiv

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Margus - 13 oktober 2008 22:05

Äntligen färdig. Så färdig jag ville bli. Hemsidan är klar att publiceras.
Sänder tacksamma tankar till Ruth och Nilla som bidragit med hjälp.
Somliga ambitioner lyckades ej men de får fullföljas när sidan görs om i annat program (när det nu blir...) på annat webbhotell (vilket det nu blir...). Andra ambitioner har lyckats över hövan och i kväll är jag smått euforisk över min egen förträfflighet. Lyckades med drömexperimentet...! 

Jag kan, jag kan, jag kan…!

(hoppas bara inte den blev tungladdad på kuppen)


Hemsidan återfinns HÄR och i länklistan till höger under VÅR HEMSIDA för den som är nyfiken.

Av Margus - 13 oktober 2008 22:03

 

Här sitter våra bebisar, nyligen komna till sitt nya hem. Stackars, stackars små med jobbig resa och alltihop. Vännerna sände foto på risfåglarna via mail så snart det gick. Skönt att det går så fort numera, för här satt jag med en navelsträng som inte var avklippt...

Nu behöver dom lugn och ro ett tag och alldeles på andra sidan väggen sitter kompisar som de snart får träffa.

Detta är som att sälja valpar, foton från "valpköparna" avhjälper den stora saknaden. Puss och kram från mamma och lycka till på nya stället!

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards