Fågelperspektiv

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Margus - 25 oktober 2012 22:29

Fritt ur hjärtat... nu är livet pest. Och det handlar inte om sjukdom, utan om DATATEKNIK. Denna dag som idag är, första dagen efter coloskopin så har jag suttit i supportsamtal om den nye iPhonen, det så kallade underverket. Exakt HELA DAGEN. Är dessutom störtförkyld, har hostat hela natten och pappersnäsdukarna flyger högt och lågt i Lilla Huset. Visst är supportrarna duktiga, inte tu tal om det. Men problemet är stort, och GREJERNA FUNKAR INTE.

Sista samtalet avslutades närmare kl 20 i kväll. Och stunden strax innan såg datorns skrivbord inte klokt ut. Då mådde jag inte längre bra. Huvudvärken kom smygande, började bli skakig och ville bara glömma alltihop. Hur som helst släppte supportern inte taget innan datorn var återställd (på hans övertid) så jag åtminstone är tillbaka där jag var innan allt började - med iPhonen. Den vill fortfarande inte kommunicera med programmet den ska prata med. Och kanske beror det på något vajsing med mitt Windows...? Kanske behövs en ominstallation av detta.

Befarar att allt detta straffar sig med schack matt för mig om några dagar, men då måste räkningarna betalas innan dess. Nä, nu är det inte kul.

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Skapa flashcards