Fågelperspektiv

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Margus - 22 juni 2011 21:03

Nya framsteg i medievärlden. Även lokaltidningen nappar på kompisens sjukfall. De hörde av sig idag och beöker A-L på måndag. Hej och hå... spännande. Det rullar på. Synd att Uppdrag Granskning-redaktionen har semester (till 23 augusti) men man får väl fylla deras brevlåda.


I övrigt händer inte så mycket i Lilla Huset. Bra, för jag orkar ändå inte. Har någon slags 'halvsemester' i bloggen. Skriva kan jag i sömnen, men det är värre med att läsa och kommentera. Sörjer detta en del, men jag kommer igen. Orkar inte filma eller fota heller. Laddar batterierna (mina), helt enkelt. Många sovstunder i trädgårdens skyddade vrår.


Husbondens bil har varit på tredagarsreparation inför besiktning (ja, det blev en slant). Tur att man har två bilar just nu. Värre blir det sen när han har pension. Ansökningar är inskickade. Han övar som bäst på hur livet som sådan ska bli. Nu rullar det på i väntans tider. Och blåser det inte så regnar det...


HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards