Fågelperspektiv

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Margus - 10 juni 2009 21:16

Snart kommer pojkarna i vita rockar och hämtar mig. Nu är det färdigt.Idag pepprade jag laxen med INGEFÄRA! Inte nog med det...

Såsen kryddades med salt, citron, fiskbuljong precis som det skulle vara … och INGEFÄRA. Inte bara en gång, alltså.


Jamen, hur ÄR det egentligen fatt.  Märkte det inte ens. Men Husbonden gjorde. Han läser nämligen på burkarna. Jag bara dammar på.Numera blir jag inte varken förvånad eller förtvivlad. Börjar bli van. Vad göra… Skadan var redan skedd. Nå… Vi dukade fram och …beredde oss på det värsta. Äh, det märktes inte ens.Kanske tack vare den svartpeppar jag också duttat på fisken.-

------- 

För övrigt har jag drabbats av urinvägsinfektion. Nåt såpass. Grrr.


Startat med penicillin idag. KRÄVER bot och bättring NU. Dricker vatten som man ska. Började med tranbärsjuice som alla sa skulle vara så bra. Det blev ETTER VÄRRE. Återgick till cappuccinon. Det tar jag mot allt. Känns bättre nu.


HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards