Fågelperspektiv

Alla inlägg den 20 april 2007

Av Margus - 20 april 2007 12:16

... jisses vad det blåser. Trycker mig mot solväggen i lä med tjocka jackan på men där kan man ju inte stå hela dagen.

Det är bara nymferna som flyger i sin utevoljär, resten av fåglarna avvaktar bättre tider. Marsvinen har kommit ut i sina hagar på golvet och lever livets glada dagar i väntan på städning av lådorna. Jag drar mig... tandvärken är besvärlig. Tandvärk, förresten... tänderna är ju utdragna! Då måste det vara fantomsmärtor...

Hursomhelst så är det tätt mellan de starka tabletterna. Inte klingar det av som tänkt efter fyra dagar. Går väl an att gå upprätt men att luta sig fram för att mocka marsvinslådor... dunk, dunk, dunk. Med små, små insatser i taget ska det väl bli gjort under dagen och "svävarskorna" står på sin hylla. Strålande tider väntar runt hörnet.

Inte kan jag äta ordentligt heller. Tuggar enbart med framtänderna som en bäver - en "eager beaver". Kanske blir jag tränad så jag kan tävla med bävrarna vid ån? Aktar mig just nu för sånt som skaver. Makaroner är okej, potatismos och stekt strömming i går smälte i munnen, idag...? Ingen aaaaning just nu.

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards