Fågelperspektiv

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Margus - 27 januari 2014 23:14

Plötsligt fanns jag inte! Inte Husbonden heller. Och inte fann vi varann 'därute' heller, hehe.

Husbonden ville plötsligt ha eget facebook-konto. Med eget flöde på sånt han gillar. Okej, vi skred till verket… Att installera fb-konto via hans apple-mobil var onödigt pilligt. Och det såg minsann inte ut på iPhonen som på min android. Men det gick.

Fast leta vänner, blev bökigt. Särskilt oss själva :-D Inget såg ut som jag var van vid. Och inte fick vi ”bli vänner” . I samma stund som han hittat mig, försvann jag från listan, och var sen blockerad (?) i flera dygn. Även han var borta från listan på alla med samma namn.

Försökte Facebook skilja äkta makar åt, eller vad var det fråga om…?? Dramatik vid köksbordet!

Turligt nog hade jag försökt sända ett Fb-meddelande till honom – medan ”han fanns” vilket inte heller godkändes. Med hjälp av den aviseringen kunde jag 'hitta honom' igen. Och plötsligt fanns där en knapp för vänskap. Simsalabim, så fann vi varann igen. Friden har lägrat sig, vi är "vänner" – även i cyberspace :-)  Sen ska vi väl få ordning på resten också…

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards