Fågelperspektiv

Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av Margus - 27 augusti 2014 20:43

Alltså… egentligen har jag lagt av handväskor. De är mest i vägen och jag bär alltid mobil och plånbok i byxfickorna pga. risken för väskryckare och ficktjuvar. Behöver då inte tänka på var de är.  

Men i sommar har lilla axelväskan kommit till hands för andra småsaker. Upptäcktes att lilla favoriten - en brun i patchwork med mocka och skinn var sliten i axelremmen. Borde se mig om efter en ny i tid.

Nossebro Marknad har ett enormt utbud av väskor, livremmar och plånböcker. Blev nästan too much… Färdig att slå till på något annat gjorde jag slutligen mitt fynd – i beige canvas. Precis MIN stil. Det blev två… en lagom och en mindre. För olika ändamål. Lite militärstuk sådär…

Och tänk så praktiskt det är med kortbetalning på marknad. Nu tar nästan alla knallar kort. I en liten mackapär som heter iZettle knappar man in sin kod som i vilken butik som helst. Kvittot på uttaget kommer på mail i samma ögonblick. Häpp.

Tänk så nöjd man kan bli över ett par små väskor. Klämmer på dem lite då och då. Och ler… Riktiga fynd.

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards