Fågelperspektiv

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Margus - 8 september 2013 20:41

Även jag åkte dit. På en smartphone. Min ”gamla” mobil (3,5 år!) Sony Ericsson kändes verkligen gammal. Efter routerns och det trådlösa nätverkets intåg i Lilla Huset har vanorna ändrats. Viktigaste skälet till ’uppdateringen’ var Google Maps-appens GPS vilken kom till glädje i Göteborg. Kan till och med användas som kompass! Och man kan navigera sig fram med hjälp av den.



Tillgången på nya kartor (ständigt uppdaterade) över hela Sverige, ja - hela världen för övrigt, var ännu ett skäl. Även om Husbonden och jag gör det mesta tillsammans numera, så händer det faktiskt att man är på egna ben nånstans. Och en smartphone är lika personlig som vilken mobil som helst. Alltså behövdes en egen.

Önskemålet var en RÖD redan 2010 - men det blev en blå. Nu tog jag igen det: en RÖD, ”glamour red” HTC One – ett flaggskepp, så kallat. Det var den tredje storaffären i går. Idag skrevs manualen ut på 186 sidor. Återstår massor att lära sig. Resten av livet, förmodligen…

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards