Fågelperspektiv

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Margus - 19 mars 2012 21:41

Suck... Filmen om ardennerhingstarna är klar. Men något låser sig när den ska sparas i datorn. Den sparar till 60 procent, sen står den still... puh. Frustar som en häst av otålighet.

Hursomhelst var det rysansvärt trevligt att återse pållarna från sommarens premiering på Uddetorp. Fina minnen från De Breda Pojkarnas Dag. Så stora, så starka och samtidigt sååå snälla. Som om de inte vet hur stora och starka de är. Är särskilt svag för dessa kallblod. Ljudet av gnägg och hovklapper har fyllt Lilla Huset när jag kört sekvenserna om och om igen under klippningen.

Konstigt att klippningen fick vänta så länge. Har ju så roligt när jag gör det. Troligen gick musten ur mig när foton och film om barnbarnets dop skulle tas om hand i oktober. Sen behövdes förnyade krafter. Och nu är filmen klar. Bara inte tillgänglig... attans också. Kanske får datorn vila över natt innan jag gör nya försök. Så irriterande! 


HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards