Fågelperspektiv

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Margus - 10 september 2010 21:37

När värken är borta dansar energin på bordet… hehe. En enda bra dag kan leda till mycket gott. Idag gällde hundmatskok. Hela diskbänken var full. Kokade köttfärs, ris, morötter, blomkål, broccoli samt en bortglömd påse frysta grönsaker. Avslutade med mixer. Många kastruller var det. Kokade därtill ägg och rev morötter åt fåglarna. Timmarna gick på stående fot.

Vem blir inte hungrig när man lagar mat? Till sist var jag så sugen att jag tog lite av hundmaten (!) för egen del, hehe. Det vet väl alla att hundmat kittlar dödsskönt i kistan... Bytte dock köttfärs mot färdiga köttbullar.

En sån här dag har jag inte haft sedan förra året vid samma tid. En upplevelse. En lutare i tv-soffan med hundarna följde. De nog var tröttare än jag. Hade ju haft full koll på mig hela tiden. Dagen avslutades med städning hos marsvinen.

Skulle fotat köksröran, men så var det ju det där med full kamera… Trasiga datorn uppges vara igång igen. Ominstallationen är klar. Ska hämtas i morgon. Lägger väl inte ner alltför stor möda på den nu innan den nye kommer. Ännu en tids frist innan hjärnan ska gå för högtryck på datorbytet. Huuu.

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Skapa flashcards