Fågelperspektiv

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Margus - 31 maj 2010 22:08

Ser man på... det verkar lönar sig att klaga offentligt.

När jag skrev om telefonterror fick jag en givande kommentar från telefonbolaget ifråga. Nu återstår att se om de lever upp till löftet.

Så här står det i kommentaren:


"Det är väldigt tråkigt att läsa om de uppgifter och det bemötande våra säljare gett dig. Om du har några uppgifter på dessa säljare får du gärna mejla dem till mig så vi kan påverka detta. Vi vill att våra säljare ska vara både professionella, seriösa och respektfulla.

Vi kan lägga in ditt telefonnummer i en databas så att våra säljare inte kontaktar dig mer."


Gå gärna in och kika på kommentaren till inlägget (länk ovan). Där står en mailadress som andra också kan använda sig av för att slippa fler påringningar. Det ska vi göra omedelbart. Ser hoppfullt fram mot tyst bevis under resten av livet. Halleluja.

----------

Ser man på... Härom natten väcktes jag ånyo av lövsångaren. Det gjorde inget, skulle ändå upp. Halv fyra stod jag så på farstun och lyssnade till en fantastisk konsert. Lövsångaren skötte den mesta orkestreringen - starkt och nära, rödhaken fyllde i med sitt solo, koltrasten startade lite tveksamt sin melankoliska altstämma och en avlägsen okarina sköttes av ingen mindre än göken himself. För att inte tala om skogsduvornas bastubor; o-ho-ho-ho-ho. Talgoxens lilla piccolaflöjt - ti-ti-ta - piggade upp mitt i crescendot.  Kunde knappt slita mig därifrån för att fullfölja skönhetssömnen.

--------- 


Efterlängtad kallelse kom idag. Jag kramade den och läste orden flera gånger... "Du är välkommen..." Bara 14 dar kvar.

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards