Fågelperspektiv

Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Margus - 17 juli 2009 22:40

Tom i skallen på egna infall just nu. Är trött efter hämtning av marsvinens hela årsbehov av kutterspån. Skönt trött. Därtill blev jag jönsigt lycklig efter kvällens tv-avsnitt av Pistvakt som var mer galet än nånsin. Hur kan nån ha kommit på att skriva detta manus…? Hehe…

Därpå var alla idéer som bortblåsta. Ägnade mig åt surfning på nätet.


Dock måste jag bara tipsa bloggens läsare om en liten go film som jag för bara en liten stund sen fann på nätet: Hönor på grönbete.

Kolla in den på Görans blogg HÄR. Jättegullig, särskilt om man som jag gillar djur. Blev ännu mer jönsig, helt betagen och djupt imponerad. Den filmen borde nå en större spridning. Måste visa Husbonden när han sett klart på Jägarna.


Denne Göran har för övrigt en trevlig och personlig hemsida HÄR, om höns och blommor, och ett bedårande bildgalleri på sina höns och kycklingar.

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards