Fågelperspektiv

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Margus - 26 juni 2009 20:41


... eller… det var den hela tiden. Det VAR objektivet som var glappt! Fotoproffsets direkta råd löd: "ta loss objektivet och sätt fast det igen!" Så skedde. Och sen kunde jag knäppa hur många bilder som helst utan låsning. Halleluja.

Vi träffades på Byns badplats och jag fick fler handfasta råd. Hoppas jag kommer ihåg dem alla…

Annars har dagen ägnats åt att välja EN enda bild ur samlingen. Alla ska ta med sig var sin bild utskriven i A4 till fotoklubben nästa gång. Herregud vad bläck det har gått åt! Kunde inte välja i datorn. Måste ju se hur de ser ut i Real Life. Förresten kan jag inte anklagas för att ha slösat bläck i onödan. Har inte skrivit ut en endaste bild i A4 förut. Så det var det värt.

Skrev ut nio stycken. Det blev Inte lättare att välja efter detta, kan jag säga. Inget är klart än, men Ulrik ville i alla fall vara med här i bloggen.


Tamejtusan… den lille kompakten Konica-Minolta är/har varit en utmärkt kamera.

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Skapa flashcards