Fågelperspektiv

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Margus - 22 juni 2009 23:16


Äntligen. Tillbaka till gamla trygga 97:an. Allt fungerar som det ska igen.

Den tillfälliga Utflykten i De Professionellas Jaktmarker tog på krafterna. Min önskan att åter kunna skapa pdf-filer i datorn får ställas på tillväxt. Måste nog ha tag i en Guru för det här gick inte. Usch och tvi.


Först avinstallerades både Word 97 och Word 2000 som låg på varandra och därför vägrade fungera. Sen har jag försökt installera Word 2000 TRE (!) gånger. Ingen gång kom den in ordentligt. Fick små lappar i fejset om att filer saknades. Skivan måste vara skadad eller så behövs en guru, tror jag från min enkla horisont.


Ruth var vänlig nog att erbjuda hjälp. Det tackar jag allra ödmjukast för. Så här långt klarades detta dock på egen hand. Men att avgöra om skivan är kass... vem gör det? Och... får man en ny från Microsoft, tro?


Frustrerande när man inte kommer åt sina dokument. Man börjar ju tro att allt har försvunnit. Näedå. Så fort gamla trygga Bettan, modell 97, kom på plats var allt som det skulle. Gammal är bäst!


Vilket är nu mitt favoritcitat, igen…

Jo, "om vi har riktig tur kanske utvecklingen till och med kan gå bakåt".

Härmed åkallas Dåtiden.

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards