Fågelperspektiv

Alla inlägg den 24 september 2008

Av Margus - 24 september 2008 21:38

Lillprinsen tackar för grattishälsningar. Han har just i dag varit hos veterinären på årlig kontroll för sina skelett-skavanker som enligt röntgen blivit en liten aning sämre, men knappt så han påverkas. Tycker nog att han har samma smärtstatus som förra året. Vi ska pröva en annan medicin för att se vad som händer.


I övrigt var Prinsen vid god vigör, urinprovet perfekt och i övrigt utan andra märkbara problem. Sover gott i kväll efter att ha jagat upp sig inför besöket. Sigrid hängde med som moraliskt stöd i bilen, för inne på mottagningen var hon inget stöd alls. Sigrid Polis var ständigt på sin vakt men så fort Ulrik kom ner från röntgenbordet slappnade dom av båda två. Visste väl att allt var klart.


Själv är jag lätt euforisk just nu efter mina första stapplande försök i hemsidesdesign. Har ett embryo till hemsida utlagd där jag just lärt mig lägga in copyright-tecknet på foton. Lite av överkurs för min del. YES - JAG KAN!

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards