Fågelperspektiv

Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Margus - 18 augusti 2008 22:49


Många intressen lockar mig nu bort från bloggandet ett tag. Krafter återvänder och hjärnan funkar igen. Det känns angeläget att göra något vettigt av detta. Alltför länge har utbrändhet och övervikt hindrat mig men i takt med viktminskning och energitillförsel spirar både lust och förväntan igen.


Lilla Huset står inför flera betydelsefulla och roliga projekt och dessa tar vår fulla koncentration i anspråk för en tid framåt. Husbonden och jag tuffar vidare med fågleriet och det känns som om jag äntligen ska kunna bidra med sånt som väntat på en extra kraft. Här ska röjas, här ska ordnas, här ska byggas och slutas röka… och kanske börja måla och teckna, köpa kläder och ny kamera… Augusti är MIN tid, liksom september, oktober och november.


Nya och gamla besökare är välkomna att botanisera i mina tidigare inlägg som ligger kvar under respektive kategorier i högerkanten. Då skrivklådan är kronisk lär jag återkomma. Men efter en halv bloggsemester med tillfälliga inhopp känns det som en TIMEOUT är det rätta… längre eller kortare … har ingen aning.


Har under ett och ett halvt år (nåja 17 månader då…) bloggat mig igenom önskan och mål att hitta tillbaka till mig själv: 1) att börja skriva igen och 2) att komma i form.  


Rosenrot gav en särskild kick även om det blev söndagsvila med OS efter lördagens rusch. Hoppas drivet fortsätter…


Till we meet again, have a nice time!

And be careful out there!

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards