Fågelperspektiv

Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Margus - 16 januari 2008 18:19

Slut på flummeriet, slut på vimsandet.

Nu gäller Samling, Skärpning, Ordning, Tempo, Koncentration. 

Ska vara som en målsökande robot.

Använda Positivt Tänkande! Gilla Läget! Ta tag i mitt förestående bokslut! Leta fram Ekonomen Margus som egentligen deep down GILLAR bokföring. Den Margus som behärskar konteringen och tycker detta är kul. Margus som är bra på att hitta lösningar. Nånstans finns hon.

Har en jättelång lista på roliga saker som väntar när jag blir klar. Saker som väntat i flera, flera år och som jag äntligen vill och ska ta tag i... DÅ.

Om ett par veckor...

Spotta i nävarna, gör nya bokslutsdokument och -blanketter istället för de som försvann i sommarens stora datorhaveri. Ganska många såna är det... men hur var det nu igen...?

DETTA ÄR JAG BRA PÅ. DET FIXAR JAG. OCH DET SKA BLI ROLIGT...!!

Jag menar... det är ju inte så himla långt kvar, bara jag blir klar. Då har jag något att jobba för, att riktigt längta efter och något som sporrar.

Tills dess gäller tunnelseende... mot MÅLET.

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards