Fågelperspektiv

Alla inlägg den 27 september 2007

Av Margus - 27 september 2007 23:58

Pappas lilla Shoprider (en eldriven promenadscooter) krånglade idag. Egentligen stannade den för ett par dagar sen och fick ställas in i förrådet på vårdcentralen där pappa befann sig då. Men vi fick hämta hem scootern idag. Med bil. Batteriet var slutkört. Tur att det inte var pappa som var slutkörd...

Det lilla fordonet går lätt att vika ihop och köra hem i bil så det var inget större besvär, men vad man än gör idag går tiden fort. Det märks ju inte minst på årstidernas flykt. Och årens... Tror det beror på att när man blir äldre gör man allt lite långsammare.

Fick också ritning på pappas servicelägenhet där han fått plats och ska flytta in under vintern. Väldigt roligt att planera för.


I övrigt minns jag förbaske mig inte vad jag gjort, och sen var jag bara tvungen att ta tag i bokföringsjobb. Är mycket nöjd med min insats (det får jag säga i min egen blogg). Det var bara 20 verifikationer som fick knappas in på nytt - en brist i min säkerhetskopiering. Nu är allt up-to-date, prydligt och rent och stämmer på öret. Tur att man har reservdatorn! Ska träffa revisorn snart. Vi ska avsluta det företag där jag varit anställd i 17 år.  Och där försvinner en biinkomst. Suck.

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards