Fågelperspektiv

Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av Margus - 5 augusti 2007 23:31

I morgon börjar Husbonden jobba igen efter väl förrättat värv i trädgården.

Firades med frysta kräftor som pappa hade med sig. Provade för första gången att koka egen lag. Lyckat resultat och en underbar syn när vi dukat fram. GLÖMDE TA KORT TILL BLOGGEN. Shame on me. I samma stund som det var uppätet kom jag på det. Så dags då. Ta kort på gamla skalrester är inget vidare. Man får hjärnsläpp ibland, så är det bara. Förr blev jag fruktansvärt arg på mig själv när det hände, nu har jag vant mig.


Hann även klippa häcken utefter vägen, så att pappa skulle hitta nya grindhålet;) Det lyckades;) Nu är det nog dags att flytta brevlådan också.


I går var grannarna G & S på kaffe i trädgårn och beskådade förändringarna, i morgon väntar nytt besök.



Av Margus - 5 augusti 2007 23:23

Det var Ulrik hela dagen. Det kom grattismail från Toste och det var tur det. Hade tänkt på namnsdagen hela veckan, men just i dag föll det bort.

Men här är han, våran pojke, i sin ungdoms dagar. En bild som dessutom publicerats i boken "Jordbrukets första fem tusen år". Far är han också till 17 valpar. Fyller snart 12 år. Grattis på namnsdagen Ulrik!

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Skapa flashcards