Fågelperspektiv

Alla inlägg under juni 2007

Av Margus - 1 juni 2007 22:05

Det drar ihop sig till nioårig födelsedag för våran Sigrid och hennes bror Toste.
(Toste på bilden t.h som ettåring.)

Det dröjer ännu ett tag, högtidsdagen infaller mitt under heta sommar'n.



Brorsan var alltså här på fika idag med sin Husse och Matte (Väninnan). Livligt som vanligt och det var längesen nu. Väninnan fick en oväntat lång konvalescens efter höftledsoperationen, Sigrid har löpt och gud vet allt som kommit emellan. Men nu blev det. Dom är livliga hundar alla tre. Mycke' tuffa runt och mycke' stoj. Nu har lugnet lagt sig och våra fyrbenta har gått till vila.

Toste som åttaåring 2006 i sin nya bilbur.

 ------

Själv sitter jag helnöjd och summerar kvällen. Så roligt har jag inte haft på länge. Jösses vad vi skrattade. Väninnan och jag, som numera blivit lite omfångsrika, planerar en nödvändig klädshopping i Grannstaden i morgon, och vi fantiserade redan om hur jobbigt det blir att leta och leta och leta bland alla kläder för småvuxna. För att inte tala om fasorna inne i varma provhytter med kläder som inte passar osv.

Vi är rörande överens om detta: Finner vi inget som vi GILLAR , blir det ingen affär! En bra målsättning menar jag. Får se vad som händer. Spännande...

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Skapa flashcards