Fågelperspektiv

Direktlänk till inlägg 24 juni 2007

Kära nån...

Av Margus - 24 juni 2007 14:29


... vad händer när man håller sig borta nån dag!?


Besöken har nått oanade höjder IGEN. Händer av nån anledning alltid när jag inte haft tid / orkat skriva inlägg. Kanske ett tecken på att man ska hålla truten...;) Nåja, puh... är så trött efter implantaten så jag bara inte orkar varken fota eller skriva, egentligen. Och när jag för en gångs skull tittar in på min blogg har det kommit kommentarer i mängd. Så synd att de fick vänta.


Har idag tittat på andra delen av Stress återhämtning (genom datorn) som handlade om sömnforskning. Ha, jag somnade under tiden fast det var intressant. Det var väl min "sovtimme". Gör nästan som Skalman fast jag inte har nån klocka som ringer. Det går i vågor. Mat, vila, medicin, mat, vila....

Hur som helst fanns många tips att ta till sig om sömnen. Gjorde många anteckningar. Fantastiskt att kunna pausa för noteringar, och ta om! Det kan man inte på ett föredrag live.


Infektionen i käken börjar kanske (?) ge med sig. En aning piggare i dag. Ingen sinekur med implantat. "Den som vill va' fin får lida pin" enligt det gamla ordstävet. Skulle behöva klippa häckar men enligt Sjukvårdsupplysningen (ringde faktiskt och frågade) ska jag nog avvakta ett tag.

Man tackar!

 
 
Erika

Erika

24 juni 2007 17:51

Hoppas det återställs till det normala igen, så du slipper lida i onödan efter implantatet.

Jag vill å det bestämdaste tala om att du inte ska hålla "truten" :) Dina inlägg är trevliga och roliga att få ta del av.

När jag skulle skriva ordet (BESTÄMDASTE) slog det slint i slutet av stavningen. Det gick så långt att jag fick söka på Google för att hitta den rätta stavningen. :)

Är det sådant som kallas hjärnsläpp, av dom större formaten? :) Eller kan det vara så väl att det inte går att lagra mer intelligens i den redan överfyllda hjärnan. Ha..hahaha...

Erika

http://ericha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

margus

24 juni 2007 20:44

Ja, Erika, ju äldre man blir, desto "fullare" blir man, he he...

Tack, då tutar jag väl på då. Ibland kan inte ens vilda hästar stoppa mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margus - 19 september 2015 23:25

Bloggen gör uppehåll. För inre tjänst. På egen tid. För att skapa energi. Ska bara ta in. Uppleva. Njuta. Bearbeta. Inte omedelbart omvandla för utgivning till offentligheten. Tid för motion och träning. Frisk luft. Vila och eftertanke. Sjukdom...

Av Margus - 19 september 2015 23:10

  Två och en halv mil. Rätt bra cykeltur, menar jag. Så duktiga är Husbonden och jag numera. Vi går eller cyklar var eller varannan dag. Och har väldigt roligt. Med kilometermätaren blev det ännu roligare... Vi har gått närmare två mil också, och ...

Av Margus - 19 september 2015 22:53


  Den första valvbron i Fåglum byggdes troligen under 1800-talets första hälft. Den hade två större valv och ett mindre där överloppsvatten släpptes fram vid flod. På strömsidan fanns en så kallad klyvare gjord av uppstaplade stenar. 1923 revs de...

Av Margus - 19 september 2015 22:17

  Öbrona är namnet på en liten stenvalvsbro i Fötene, Södra Härene socken, Vårgårda kommun. Den är byggd över Öbrodiket som rinner till ån Nossan. Vem blir inte fascinerad av dessa vackra gamla stenvalvsbroar som syns lite varstans och ännu fun...

Av Margus - 14 september 2015 23:50

  Mitt i redigeringen av sommarens minnesresor hamnade vår "trösksafari". Vi gav oss ut för att njuta av tilldragelsen när startskottet gick. ALLA var ute med gott humör och alla upptänkliga vagnar och kärror. Jag tog några bilder från evenemanget...

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Skapa flashcards