Fågelperspektiv

Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Margus - 15 juni 2007 21:28

Va? Bara 3,9 grader i morse! Vilka väderförändringar.


Nå...

Husbonden har lärt att inte lita på mig nuförtiden. Släpper inte iväg mig ensam på längre bilresor. Har nämligen fått förfärligt lätt att somna vid bilåkning, vare sig jag kör eller inte. Hör eventuellt ihop med nytillkommen ljuskänslighet.


Hursomhelst blev det en lång gemensam resa till Kärnsjukhuset idag, 19 mil tur och retur. Käkkirurgen kallade, jag fick åka in och visa hur tandbenet växt till inför implantatinsättning. Har spottat lite benflisor i några veckor. De har kommit ut själva och detta var hur naturligt som helst. Skönt att veta. Så nu väntar ännu en resa till onsdag nästa vecka. Kul? Kan man äta midsommarmaten alls då??? Det ger sig. Härtill är jag nödd och tvungen.


Tagetes är de enda växter som klarat sig i våra blomlådor efter försommarhettan. Försökte med penséer först. De var fina på våren, sen gav de upp.


HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Skapa flashcards