Fågelperspektiv

Alla inlägg den 18 april 2007

Av Margus - 18 april 2007 15:59

Har i dag gjort slag i saken och skaffat den mest fantastiska uppfinning jag bekantat mig med, näst efter tvättmaskinen, bilen, datorn och några till av samma kaliber. Har suktat i minst fem år, säkert längre. Kallar den för "brill-ringen". En liten ring som fästs var man vill på kläderna och som glasögonen kan hängas i. Där hänger de säkert, finns alltid med, glöms aldrig bort och rasar aldrig i golvet och framför allt... slut på tappade och spruckna glas! Min lycka känner inga gränser.

Ett tv-inslag om uppfinnare gjorde mig uppmärksam på den lilla tingesten och jag blev frälst direkt. Sen såg jag ingen och ingen och ingen. Trodde i mina sorgligaste stunder att någon senilsnöresfabrikant köpt upp idén och lagt ner den. Men plötsligt... hade min optiker SAKEN.

- Köp tre bums, och ring mig, sa jag och frågade inte ens efter pris. Jag hade längtat sååå. Så glad jag är. Vilken lycka!

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Skapa flashcards