Fågelperspektiv

Alla inlägg den 20 mars 2007

Av Margus - 20 mars 2007 12:20

- en dunkudde till kanarierna! En gammal dunkudde ska tilläggas. Vi har således bomaterial i många år. Det liknade kuddkrig i kanarievoljären - av bara en näve dun. Alla…. jag säger ALLA var där. En kick för dem som misslyckats och måste börja om.
Tre honor har nu kommit långt med sina andrakullar, 4+3+3 nya barn är på G i redena. Emellanåt ligger en måsfink där och värmer dem. Så sött. Två honor har misslyckats och en har resultatlöst satsat på gamle Loa. Nu hoppas vi på nytändning för dessa flickor. Pavarotti inser också vad dunet ska användas till. Intressant att följa.

”Ordf. Persson” upphör aldrig att förvåna. Hörde på nyheterna att han beskyller Mona för att i förväg ha känt till Åsbrinks avgång, då när det begav sig. Och …vi snackar längesen. Måste han hela tiden sätta käppar i hjulet för andra.
Jag vet vad Mona borde svara nu:
- Jamen, Göran har ju sagt att jag inte kan tänka, så varför skulle jag ha reagerat på det isåfall.
Varsågod Mona!

Tidigare månad - Senare månad

HEJ, OCH VÄLKOMMEN !

      

  Visa presentation

Avdelningar i bloggen

Så var det då... denna dag

Sök i bloggen

ARKIV från start 14 mars 2007

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2007 >>>

   Underbar video från YouTube

  

Bra historiebok på internet

Mina länkar

Antal besök

Följ bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards